Infra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia rakentaa Kalasatamasta Pasilaan -allianssihankkeessa kestävää kaupunkia > Seuraavan neljän vuoden aikana Destia tekee oman osansa Kalasatamasta Pasilaan -hankkeen projektiallianssissa Sörkan spora.
Lue lisääInfra nyt
Opinnäytetöitä palkitaan > Destia järjestää 11. kerran kilpailun parhaasta in...
Lue lisääInfra nyt
Turvallisimmat työmaat > INFRA ry palkitsi Destian moneen kertaan Turvallin...
Lue lisääInfra nyt
Destia Rail Oy > Mikko Mäkelä on aloittanut Destia Railin toimitusj...
Lue lisääInfra nyt
Kiviainesyksikkö > Pia Rämö aloitti Destian Kiviainesyksikön johtajan...
Lue lisääInfra nyt
Kallio-yksikkö turvallisin toimija > Ei yhtään työtapaturmaa vuoden 2015 aikana.
Lue lisääInfra nyt
Virkeyttä > Työhyvinvoinnin valmennuksesta saa vinkkejä, joita...
Lue lisääInfra nyt
Tilinpäätös > Destian liikevaihto ja tilauskanta kasvoivat vuonn...
Lue lisääInfra nyt
Siltatöitä > Destia on sopinut siltojen korjauksesta sekä hoito...
Lue lisääInfra nyt
Rakennusneuvos > Destia Rail Oy:n entinen toimitusjohtaja Veli Hyyr...
Lue lisääInfra nyt
Mikä ihmeen sertifikaatti? > Sertifikaatin voi saada monelle eri asialle. Yrity...
Lue lisääInfra nyt
E18 Koskenkylä–Kotka > Destia on voittanut E18 Koskenkylä–Kotka-kunnossap...
Lue lisääInfra nyt
Ranta kuntoon > Uudessakaupungissa Destia voitti Kaupunginlahden r...
Lue lisääInfra nyt
Patokangas, Kemijärvi > Destia voitti Patokankaan raakapuuterminaalin rake...
Lue lisää
Patokangas, Kemijärvi
Infra nyt · Julkaistu 26.11.2015
Destia voitti Patokankaan raakapuuterminaalin rakennusurakan Kemijärvellä.
Hanke sisältää raakapuuterminaalin maanrakennustyöt kahden kilometrin alueella. Noin kilometrin matkalta on purettu vanhaa rataa, jonka viereen uusi raidepenkka rakennetaan.
Työt hankkeella aloitettiin heinäkuun loppupuolella puiden kaadolla. Sen jälkeen on tehty pintamaiden sekä pilaantuneiden maiden poisto sekä maaleikkaukset. Parhaillaan käynnissä on kallion pinnan puhdistus, sitten vuorossa ovat louhintatyöt. Maaleikkausta on tehty jo yli 100 000 kiintokuutiometriä ja kallion louhintaa 80 000 m3.
Hankkeen tilaaja on Liikennevirasto. Urakka valmistuu lokakuussa 2016.
Infra nyt
Kantatie 77 paremmaksi > Destia solmi sopimuksen Liikenneviraston kanssa ka...
Lue lisääInfra nyt
Vähemmän ruuhkia > Destia toteuttaa maantie 148:n parannustyöt Kerava...
Lue lisääInfra nyt
Moottoriurheilua Iittiin > Destia on KymiRingin ensimmäisen kehitysvaiheen pä...
Lue lisää