Infra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia rakentaa Kalasatamasta Pasilaan -allianssihankkeessa kestävää kaupunkia > Seuraavan neljän vuoden aikana Destia tekee oman osansa Kalasatamasta Pasilaan -hankkeen projektiallianssissa Sörkan spora.
Lue lisääDestia.fi
Pysy kuulolla > Tilaa Destian tiedotteet sähköpostiisi ja seuraa meitä myös somessa!
Lue lisääDestia.fi
Osaksi voittavaa joukkuetta > Destiassa töitä tehdään rehdisti, yhdessä, uudistuen ja menestyen.
Lue lisääInfra nyt
Parhaassa lopputyössä ajankohtainen aihe > Ville Mäki Tampereen teknillisestä yliopistosta pokkasi vuoden 2017 parhaan infra-alan lopputyön ykkössijan.
Lue lisääToimiva Suomi
Kaupunkia Kalasatamaan > Kalasatamaan, keskelle ahdasta kaupunkiympäristöä, luotiin tehokkaat järjestelyt, kun Itäväylän reitti siirrettiin.
Lue lisääTöissä Destiassa
Elina Jormalainen: "Parasta työssäni on sen monipuolisuus ja haasteellisuus" > Elina Jormalainen työskentelee Destia Rail Oy:llä kunnossapidon työmaapäällikkönä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Ihmisten kanssa > Maija Kuurne vastaa Destian henkilöstön osaamisen johtamisesta.
Lue lisääToimiva Suomi
Korjausvelka > Liikenneväylien korjausvelka on rahasumma, joka tarvitaan väylien saattamiseksi nykytarpeita vastaavaan, hyvään kuntoon.
Lue lisääToimiva Suomi · Julkaistu 07.06.2017
Digitalisaatio työmaalla Destian työmaat ovat muuttuneet digitalisaation ansiosta huomattavasti tehokkaammiksi.
Destian infratyöt Kalasatamassa Kalasataman metroaseman ympärillä Helsingissä oleva REDI:n työmaa on koko maan suurimpia.
Kivestä tehty kestää Kiviainekset ovat kaiken rakentamisen perusta. Kivestä tehdyt tuotteet ovat pitkäikäisiä – ja puhdasta luonnonmateriaalia.
Väylien valtakaudet Sata vuotta sitten vesitiet, kanavat ja rautatiet hallitsivat Suomen väyläverkkoa. Nyt valtakunnan kattava monimuotoinen väyläverkko takaa mutkattoman liikkumisen.
Töissä Destiassa
Kokonaisuuksien hahmottaja > Kun on noussut montunkaivajasta johtajaksi, ymmärtää jokaisen työn arvon. Jouni Karjalainen vastaa Destian hankekehityksestä ja yksityissektorin suurprojektien myynnistä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kesä kiviainesten kanssa > Kesätyöntekijä Tuulia Nikusen mielestä Destian ilmapiiri on avoin ja sellainen, jossa uudet kasvot otetaan lämpimästi vastaan.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kehitymme yhdessä > Destia panostaa strategiansa mukaisesti yhtiön osaamisen hyödyntämiseen ja kehittämiseen.
Lue lisääToimiva Suomi
Maakaapeliverkkoa Kalasatamaan > Helsingin Kalasatamaan vedetään yhteensä 20 kilometriä maakaapeliverkkoa.
Lue lisääInfra nyt
Patosilta > Imatran uuden patosillan ansiosta padon kunnossapitotöissä voidaan jatkossa käyttää ajoneuvoja. Korjaus on osa Fortumin suurhanketta.
Lue lisääTöissä Destiassa
Tieto on tärkeintä > Luottamus työn laatuun on tärkeää myös sisäisessä yhteistyössä. Destia Rail Oy:ssä työskentelevät Antti Vierimaa ja Henna Virtanen ovat työpari.
Lue lisääTöissä Destiassa
Avoin pelin henki > Projektipäällikkö Jussi Hämäläinen on kehittynyt suunnittelijana Matti Mikkosen ja Pekka Koivulan avulla.
Lue lisääInfra nyt
Uutta kaupunkia rakentamassa > Destia rakentaa Lahden Ranta-Kartanoon vuoden 2019 syyskuun loppuun mennessä kulkuväylät ja infran. Urakkaan kuuluvat kaikki rakennusvaiheet.
Lue lisääNäkökulmia
Kauas katsoja > Tulevaisuus suunnitellaan nyt, sanoo tulevaisuustutkija Ilkka Halava.
Lue lisääNäkökulmia
Tulevaisuutta luomassa > Destian viestintäpäällikkö Johanna Otranen rohkaisee tuntemaan ylpeyttä monimuotoista suomalaista työtä kohtaan.
Lue lisääToimiva Suomi
Tuplasilta > Suomen suurimmat jännitetyt betonisillat rakennetaan Savonlinnan Laitaatsalmeen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Pekka Koivula: ”Destiassa arvostetaan yksilöä ja yksilön ominaisuuksia" > Pekka Koivula työskentelee Destian Asiantuntijapalveluissa Tampereella.
Lue lisääToimiva Suomi
Teitä rakennettiin työttömien voimin > Suomen väylästön historiassa työllistämistoimenpiteet ovat olleet tärkeässä asemassa. 1950-luvun lopulla kymmenet tuhannet suomalaiset työttömät työllistettiin tietyömailla.
Lue lisääInfra nyt
Tulevaisuuden osaajia > Tietomallintamisen merkitys kasvaa infra-alalla. INTOKE-hanke kehittää infra-alan tietomalliosaamista Varsinais-Suomessa.
Lue lisääToimiva Suomi
Triplaa rakennetaan jättipaalujen varaan > Helsingissä Pasilan Triplaa rakennetaan vakaalle perustalle. Destia Engineering toteutti vaativan projektin.
Lue lisää