Infra nyt
Katso kooste Espoonlahden länsimetron urakasta > Destia urakoi Espoonlahden aseman ja ratalinjan louhintaurakan työyhteenliittymänä.
Lue lisääInfra nyt
Katso kooste Espoonlahden länsimetron urakasta > Destia urakoi Espoonlahden aseman ja ratalinjan louhintaurakan työyhteenliittymänä.
Lue lisääTöissä Destiassa
"Destialla on mielestäni hyvät mahdollisuudet kehittyä" > Työpäällikkö Ville Mäki-Lohiluoma haastattelussa
Lue lisääDestia.fi
Pysy kuulolla > Tilaa Destian tiedotteet sähköpostiisi ja seuraa meitä myös somessa!
Lue lisääDestia.fi
Osaksi voittavaa joukkuetta > Destiassa töitä tehdään rehdisti, yhdessä, uudistuen ja menestyen.
Lue lisääTöissä Destiassa
"Asiat selviävät puhumalla" > Esa Juhantila on Destian projektijohtaja länsimetron työmaalla. Hän johtaa metroaseman louhintatöitä rauhallisesti keskustellen.
Lue lisääInfra nyt
Silta luo työtä > Suomen suurin betonisilta Savonlinnassa siirtää laivat turvallisemmalle reitille, sujuvoittaa tieliikennettä ja luo työtä 450 henkilötyövuoden verran.
Lue lisääTöissä Destiassa
Rohkeita kysyjiä > Turvallisuuspäällikkö Reijo Kuisma reissaa paljon yksin. Olo ei kuitenkaan ole yksinäinen, sillä ympärillä on hyvä Destian tukiverkko.
Lue lisääInfra nyt
Kestävää kehitystä > Destia sai tunnustuksen työstä korvaavan elinympäristön luomiseksi kalliosinisiivelle Ristenin louhinta-alueella Lohjalla.
Lue lisääNäkökulmia
Esko Aho visioi infraa > Liikenne ja viestintä yhdistyvät digitaalisuuteen. Vallankumous on alkanut.
Lue lisääTöissä Destiassa
Voima-hanke parantaa kilpailukykyä > Destian ERP-järjestelmä saatiin käyttöön suunnitellussa aikataulussa. Tuomas Räinä ja Pasi Kailasalo kertovat miten.
Lue lisääToimiva Suomi
Jo vuosisata turvaa talveen > Maanteiden koneellinen talvikunnossapito juontaa juurensa 1920-luvulle. Autot ovat syrjäyttäneet hevoset ja reet, mutta lumi ei ole muuttunut.
Lue lisääToimiva Suomi
Väylien valtakaudet > Sata vuotta sitten vesitiet, kanavat ja rautatiet hallitsivat Suomen väyläverkkoa. Nyt valtakunnan kattava monimuotoinen väyläverkko takaa mutkattoman liikkumisen.
Lue lisääToimiva Suomi
Terminaali > Itä-Lapissa, Kemijärvellä, tukkipuulle rakennetaan uusi komea terminaali.
Lue lisääTöissä Destiassa
Rataprojektissa > Radalla työskentely vaatii tarkkaa töiden esisuunnittelua, tietää työpäällikkö Tapanainen.
Lue lisääToimiva Suomi
2 147 483 648 tavua mittausdataa > Destia on infra-alan edelläkävijä digitalisaation ja työmaa-automaation hyödyntämisessä.
Lue lisääToimiva Suomi
Kivestä tehty kestää > Kiviainekset ovat kaiken rakentamisen perusta. Kivestä tehdyt tuotteet ovat pitkäikäisiä – ja puhdasta luonnonmateriaalia.
Lue lisääInfra nyt
Digitalisaatio infra-alalla > Kehittämispäällikkö Mika Jaakkola kertoo, mitä digitalisaatio juuri infra-alalla tarkoittaa.
Lue lisääToimiva Suomi
Ikuinen kivisilta > Hakkilan kivisilta Vantaalla on yksi kolmesta alueella säilyneestä kivisillasta.
Lue lisääInfra nyt
Uudenkaupungin paraatipaikka > Kaupunginlahti kohennettiin parahiksi kaupungin 400-vuotisjuhliin.
Lue lisääNäkökulmia
Uusia tekijöitä löytämässä > Käsitys infran rakentamisesta on nuorten keskuudessa suppea, sanoo Panu Tuominen.
Lue lisääToimiva Suomi
Myllysaaren alikulkusilta > Myllysaaren alikulkusilta Tampereella on monipuolisen osaamisen taidonnäyte. -katso VIDEO
Lue lisääInfra nyt
Kelikeskus 25 vuotta > Kelikeskus käyttää uusinta tekniikkaa tielläliikkujien turvallisuuden takaamiseksi.
Lue lisääInfra nyt
Pomo piilossa, tai ainakin valeasussa > TV-ohjelman kuvaukset paljastivat, että Destian työmailla kukkivat ylpeys ja huumori.
Lue lisääInfra nyt
Parhaat opinnäytetyöt palkittiin > Ammattikorkeakouluissa valmistuneista infra-alan lopputöistä parhaaksi valittiin Tapani Jaakkolan työ.
Lue lisää