Infra nyt
Toijalan tukkirumba siirtyy uusiin maisemiin: Destia rakentaa Akaalle uuden raakapuuterminaalin >
Lue lisääInfra nyt
Toijalan tukkirumba siirtyy uusiin maisemiin: Destia rakentaa Akaalle uuden raakapuuterminaalin >
Lue lisääInfra nyt
Kansalaistori: "Olemme saaneet juuri sitä, mitä olemme toivoneetkin" > Destia toimi pääurakoitsijana Helsingin kaupungin tilaamassa mittavassa ja ainutlaatuisessa hankkeessa.
Lue lisääDestia.fi
Pysy kuulolla > Tilaa Destian tiedotteet sähköpostiisi ja seuraa meitä myös somessa!
Lue lisääDestia.fi
Osaksi voittavaa joukkuetta > Destiassa töitä tehdään rehdisti, yhdessä, uudistuen ja menestyen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Joukkuepelaajan asenteella > Hankintajohtajan mielestä hankinta on paljon muutakin kuin pelkkää materiaalien ja palvelujen ostamista.
Lue lisääTöissä Destiassa
Jonne Ruopsa: "Destiassa hommia tehdään rehdisti, rohkeasti ja taidokkaasti!" > Jonne Ruopsa on ollut toista vuotta kesätöissä Destiassa.
Lue lisääInfra nyt
Pohjoisbaana valmistui etuajassa > Helsingin Pasilasta Käpylään kulkeva baana on valmis.
Lue lisää
Pohjoisbaana valmistui etuajassa
Infra nyt · Julkaistu 29.09.2017
Helsingin Pasilasta Käpylään kulkeva pyöräilijöiden Pohjoisbaana valmistui elokuun lopulla. Se luovutettiin Helsingin rakennusvirastolle, joka järjesti uuden väylän viralliset avajaisjuhlat.
– Olimme kuukauden etuajassa. Työt etenivät paremmin kuin ennakoimme, Destian työmaapäällikkö Markku Siikanen kertoo.
Siikanen on tyytyväinen työn jälkeen. Niin myös ne monet innokkaat pyöräilijät, jotka pyrkivät ajamaan Baanalle jo ennen kuin se virallisesti avattiin.
– Näin kävi, vaikka meillä oli joka puolella portit, joilla pyrimme estämään liikkumisen niin kauan kuin koneita oli vielä töissä, Siikanen sanoo.
Vuoden kestäneestä urakasta hänelle jäi parhaiten mieleen haasteelliset louhinnat.
– Yksi vaikea kohta piti louhia pääsiäisen aikaan pidemmän ratakatkon aikana. Sekin onnistuttiin tekemään täysin suunnitelmien mukaan.
Pohjoisbaana pyöräilijöille Vuonna 2020 Helsingissä voi pyöräillä kilometrikaupalla pitkin uutta, uljasta verkostoa: baanojen verkostoa.
Vähemmän ruuhkia Destia toteuttaa maantie 148:n parannustyöt Keravalla.
Myllysaaren alikulkusilta Myllysaaren alikulkusilta Tampereella on monipuolisen osaamisen taidonnäyte. -katso VIDEO
Infra nyt
Parhaassa lopputyössä ajankohtainen aihe > Ville Mäki Tampereen teknillisestä yliopistosta pokkasi vuoden 2017 parhaan infra-alan lopputyön ykkössijan.
Lue lisääToimiva Suomi
Kaupunkia Kalasatamaan > Kalasatamaan, keskelle ahdasta kaupunkiympäristöä, luotiin tehokkaat järjestelyt, kun Itäväylän reitti siirrettiin.
Lue lisääTöissä Destiassa
Elina Jormalainen: "Parasta työssäni on sen monipuolisuus ja haasteellisuus" > Elina Jormalainen työskentelee Destia Rail Oy:llä kunnossapidon työmaapäällikkönä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Ihmisten kanssa > Maija Kuurne vastaa Destian henkilöstön osaamisen johtamisesta.
Lue lisääToimiva Suomi
Korjausvelka > Liikenneväylien korjausvelka on rahasumma, joka tarvitaan väylien saattamiseksi nykytarpeita vastaavaan, hyvään kuntoon.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kokonaisuuksien hahmottaja > Kun on noussut montunkaivajasta johtajaksi, ymmärtää jokaisen työn arvon. Jouni Karjalainen vastaa Destian hankekehityksestä ja yksityissektorin suurprojektien myynnistä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kesä kiviainesten kanssa > Kesätyöntekijä Tuulia Nikusen mielestä Destian ilmapiiri on avoin ja sellainen, jossa uudet kasvot otetaan lämpimästi vastaan.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kehitymme yhdessä > Destia panostaa strategiansa mukaisesti yhtiön osaamisen hyödyntämiseen ja kehittämiseen.
Lue lisääToimiva Suomi
Maakaapeliverkkoa Kalasatamaan > Helsingin Kalasatamaan vedetään yhteensä 20 kilometriä maakaapeliverkkoa.
Lue lisääInfra nyt
Patosilta > Imatran uuden patosillan ansiosta padon kunnossapitotöissä voidaan jatkossa käyttää ajoneuvoja. Korjaus on osa Fortumin suurhanketta.
Lue lisääTöissä Destiassa
Tieto on tärkeintä > Luottamus työn laatuun on tärkeää myös sisäisessä yhteistyössä. Destia Rail Oy:ssä työskentelevät Antti Vierimaa ja Henna Virtanen ovat työpari.
Lue lisääTöissä Destiassa
Avoin pelin henki > Projektipäällikkö Jussi Hämäläinen on kehittynyt suunnittelijana Matti Mikkosen ja Pekka Koivulan avulla.
Lue lisääInfra nyt
Uutta kaupunkia rakentamassa > Destia rakentaa Lahden Ranta-Kartanoon vuoden 2019 syyskuun loppuun mennessä kulkuväylät ja infran. Urakkaan kuuluvat kaikki rakennusvaiheet.
Lue lisääNäkökulmia
Kauas katsoja > Tulevaisuus suunnitellaan nyt, sanoo tulevaisuustutkija Ilkka Halava.
Lue lisääNäkökulmia
Tulevaisuutta luomassa > Destian viestintäpäällikkö Johanna Otranen rohkaisee tuntemaan ylpeyttä monimuotoista suomalaista työtä kohtaan.
Lue lisääToimiva Suomi
Tuplasilta > Suomen suurimmat jännitetyt betonisillat rakennetaan Savonlinnan Laitaatsalmeen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Pekka Koivula: ”Destiassa arvostetaan yksilöä ja yksilön ominaisuuksia" > Pekka Koivula työskentelee Destian Asiantuntijapalveluissa Tampereella.
Lue lisää