Infra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia paransi pohjoisen valtaväylää nelostietä > Destia toimi urakoitsijana Kello-Räinänperän osuuden ja Kiiminkijoen ylittävän Allikon sillan leventämisen sekä Oulun kohdan projekteissa.
Lue lisääInfra nyt
Destia rakentaa Kalasatamasta Pasilaan -allianssihankkeessa kestävää kaupunkia > Seuraavan neljän vuoden aikana Destia tekee oman osansa Kalasatamasta Pasilaan -hankkeen projektiallianssissa Sörkan spora.
Lue lisääDestia.fi
Pysy kuulolla > Tilaa Destian tiedotteet sähköpostiisi ja seuraa meitä myös somessa!
Lue lisääDestia.fi
Osaksi voittavaa joukkuetta > Destiassa töitä tehdään rehdisti, yhdessä, uudistuen ja menestyen.
Lue lisääInfra nyt
Mimmit tekevät katutaidetta Kansalaistorille > Kansalaistorin ja Makasiinipuiston työmaat etenevät aikataulussa Helsingissä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Hyvä esimies selviää asioista puhumalla > Vuoden kesätyöntekijöiden esimieheksi valittiin työmaapäällikkö Jouko Ahonen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Tositoimissa luontoa kunnioittaen > Destian kiviainestoiminnan tositoimijat tekevät jatkuvasti töitä Suomen luonnon monimuotoisuuden eteen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Huollettu pyörä toimii ja on turvallinen > Destia on jälleen mukana Kilometrikisassa ja tänä vuonna ensi kertaa myös Ketjureaktio-keräyksessä.
Lue lisääInfra nyt
Tositoimissa pinnan alla Lempäälän kanavassa > Kanavan peruskorjausurakka on teettänyt töitä myös pinnan alla.
Lue lisääTositoimissa pinnan alla Lempäälän kanavassa
Infra nyt · Julkaistu 17.08.2018
Destia tositoimijat työskentelevät Lempäälän kanavan peruskorjauksen parissa nyt jo toista kesää. Viime kesänä aloitettu urakka pitää sisällään muun muassa kanavan betoniseinien korjaamista ja muun kanava ympäristön betonirakenteiden korjausta ja kaiteiden uusintaa.
– Parhaillaan meitä työllistävät tukimuurien vesipiikkaukset, raudoitusverkkojen asennukset ja muottien asennukset sekä valu. Vedeltä käsin tehtävät työt aiheuttavat jonkin verran muutoksia myös kanavan käyttöön, koska työssä on huomioitava sukeltajien työturvallisuus. Tästä syystä liikennettä kanavassa on rajoitettu vain tiettyihin aikoihin, jotta työntekijät saavat työrauhan sujuvamman liikenteen varmistamiseksi taas tuleville vuosikymmenille, kommentoi hankkeen työmaapäällikkö Jouko Ahonen Destiasta.
Urakassa joudutaan tekemään erikoisjärjestelyjä työvaiheiden toteuttamiseksi. Kanavan tukimuurit ovat kuusi metriä korkeita, korjattava alue on tukimuurin yläpinnasta 2,5 metriä alaspäin ja tästä 1-1,5 metriä sijaitsee pinnan alla. Tästä syystä urakka vaatii erityistä ammattitaitoa, vedenalaista työskentelyä ja betonointia. Vedenalainen työskentely vaatii erikoisaamista ja tarkkaa suunnittelua: on pohdittava kaikki työvaiheet tarkkaan läpi, ennen kuin pinnan alle edes lähdetään.
Destia uudistaa Kansalaistorin ympäristöä Helsingissä Destia urakoi Helsingin ydinkeskustassa Kansalaistorin ympäristöä.
Destia rakentaa Savonlinnaan Suomen suurimmat betonisillat Destia toteuttaa Suomen suurimmat jännitetyt betonisillat Savonlinnaan, valtie 14 kupeeseen.
Siltatöiden sankari Destian Asiantuntijapalveluiden ryhmäpäällikkö, siltainsinööri Juha Jalonen tietää, miten vanhat sillat saavat uutta loistoa.
Infra nyt
Destia rakentaa Savonlinnaan Suomen suurimmat betonisillat > Destia toteuttaa Suomen suurimmat jännitetyt betonisillat Savonlinnaan, valtie 14 kupeeseen.
Lue lisääTöissä Destiassa
Valtatie 5 on Destian yhteinen taidonnäyte > Valtatie 5:llä, Liikenneviraston vähän päälle 65 miljoonan euron urakassa, ahertaa Destian sisäinen työyhteenliittymä.
Lue lisääTöissä Destiassa
Aasian ja Afrikan kautta suomalaisen infran osaajaksi > Insinöörioppilas Hoang Thuy, tuttavallisemmin Tuikku, on ollut Destiassa työharjoittelussa toukokuusta lähtien.
Lue lisääTöissä Destiassa
Tavoitteena taittaa työmatka pyörällä myös talvella > Destian laatupäällikkö Liisa Suhonen jatkoi työmatkapyöräilyä, vaikka työmatka vuoden alussa lähes kymmenkertaistui.
Lue lisääToimiva Suomi
Innovatiivisuutta turvallisuus edellä > Länsimetron työmaalla tositoimijat käyttivät luovaa ongelmanratkaisua ja innovoivat nosturin varassa toimivan poravaunun.
Lue lisääInfra nyt
Destia uudistaa Kansalaistorin ympäristöä Helsingissä > Destia urakoi Helsingin ydinkeskustassa Kansalaistorin ympäristöä.
Lue lisääInfra nyt
Blogi: Silta-alan tuulia haistelemassa Kööpenhaminassa > Suunnittelijamme Milla Ranta oli puhumassa Kööpenhaminassa kansainvälisessä silta-alan konferenssissa.
Lue lisääTöissä Destiassa
Tositoimijat kannustavat pyöräilyn pariin > Destia on tänäkin vuonna kilometrikisassa, jossa destialaisten kesän aikana pyöräilemät matkat lasketaan yhteen ja kisataan muita yrityksiä vastaan.
Lue lisääTöissä Destiassa
Kesätyöntekijät rikastavat työpaikkoja > Viime vuonna vuoden kesätyöntekijäksi valitulle Jonne Ruopsalle kuuluu hyvää.
Lue lisääToimiva Suomi
5G-teknologiasta apua liikenneturvallisuuteen sekä teiden kunnossapitoon > 5G-teknologiaan perustuvat ratkaisut lisäävät tielläliikkujien turvallisuutta.
Lue lisääTöissä Destiassa
Annsofi Kreivi: "Nautin työskentelystäni Destiassa" > Annsofi Kreivi työskentelee Destiassa työmaainsinöörinä. Työmaainsinöörin työtehtävät ovat hyvin monipuolisia.
Lue lisääToimiva Suomi
Energiainfra visioi tulevaisuuden työtehtäviä > Destian Energiainfran liiketoimintayksikkö on lähtenyt valloittamaan uusia aluevaltauksia loppuvuodesta 2017.
Lue lisääTöissä Destiassa
Henna Pasi: "Destialaisia yhdistää tekemisen into" > Henna Pasi työskenteli Destiassa aluksi opintojensa ohella. Valmistuttuaan hän sai tutusta paikasta vakituisen työpaikan.
Lue lisääNäkökulmia
BLOGI: Tietyöt ovat tuotekehitystä > Jokakesäinen ärsytyksen aihe mökkimatkalaisille ovat teiden tukoiksi ilmestyvät tietyömaat.
Lue lisääTöissä Destiassa
Vastuun jakajat > Kalliorakentamisen yksikön Esa Salonen ja Oskari Jantunen johtavat louhintaa Viitostien parannusurakassa.
Lue lisää